Nerbäddad

Skit ligger fortfarande nerbäddad i soffan. Jag har klarat mig bra hela hösten nu var det väl min (o)tur helt enkelt.

Grymt trist bara! Igår körde Danne ett tabatapass brevid mig och idag susar Spinningcykeln! Inte ett dugg sugen nej då, dammsugande vårt 90 kvm stora hus förut och satte på en maskin tvätt sen var jag helt slut, så bara att inse sin begränsning och sälla sig till soffpotatisarna ikväll!

Imorn ska jag minsann vara på fötterna för Danne har utb imorn så jag och barnen är själva. Vi ska fara till stan och gå på resemässa och på vägen hem ska vi köpa lite fräscha blommor till hemmet. Så det så!

2 thoughts on “Nerbäddad

Kommentera

