Vardagen

Då var vi tillbaka till vardagen jag och barnen, dvs dagis för Stina, resor till stan, fram och tillbaka!

Idag passade vi på att gå en långpromenad på fm med en dagismamma. Babysimma lite, åt lunch hos en barndomskompis, tog sedan ännu en promenad!

Nu har vi precis ätit en smarrig fruktsallad! Sen väntar plankan innan sängen! Kul inlägg från mig! Nåja är pepp igen iaf! Ställde mig på vågen imorse och fick ett glatt besked 🙂 har med en hårsmån nått mitt första delmål, viktmässigt!

3 thoughts on “Vardagen

  1. HÄrligt, va duktig du är! Jag tror att det är godsakerna som allt smaskigt du bakar som gjort att vågen stått still! Utan gottigheter i veckorna med lite träning på det kommer du flyga ner i vikt och bli vältränad! Heja på

Kommentera

