Opepp

Ruggigt opeppad just nu. Känner mig lite halvkrasslig. Inte sjuk men inne heller hundra. Kittlar lite i näsan, frusen och värker lite på på halsen.. Men samtidigt är jag inte matt i kroppen mest trött!

Har gjort ett mindre styrkepass idag redan, tänkte köra ett spinningpass med innan läggdags men dagens utmaning är 8 timmars sömn, så det får bli en tidig kväll då jag och barnen ska upp till klockan imorn!

Opepp var det ja, så fort jag blir lite krasslig tappar jag det mesta i matväg och vill mest bara äts godis och glass! Men denna gång ska det inte ske, bortsett från min hemgjorda yoghurtglass som smakas av idag, men det har jag råd med;)

20120109-194955.jpg
Nej nu biter jag ihop och kör! Först rengöra vagnarna!

2 thoughts on “Opepp

  1. Kom igen, KOM IGEN!! Detta klarar du!! Men ta inte ut dig så att du BLIR sjuk, ta det lite lugnare tills kroppen känns bra igen..Annars är risken att du inte kan träna alls och blir sjuk:(

Kommentera

