Dag 6

Fan vad härligt det var idag att vakna till solsken och dessutom inte förrän 9.30!

Efter en familjefrukost, delade vi upp oss och var och en genomförde dagens träning, ja såklart efter att vi ”gömt oss” i sovrummet medan barnen busa i Stinas rum och kört plankan i vanlig ordning. Sen tog sig Danne an milen med Sting, själv tog jag barnen i dubbelvagnen, Stina mutad med ett kort stopp i Lekparken och Viggo och tog en pw genom svärtinge och hem igen.

Kallt (-1 man har ju fått nya referenser liksom) men soligt så sista raka allén ner mot udden körde jag tabata löp intervaller, tungt med två sovande barn i vagnen och eftersom att jag gick och inte sprang egentligen så hade jag ju även ankaret Viggo ❤ men oj vilket flås härligt! Det får bli fler ggr, för att öka på intensiteten i mina pw's.

För att toppa det hela stack vi till djurparken dör vi tog en varsin vagn med ett varsitt barn och tog oss an dess backar samtidigt som vi njöt av familjetid, nöjda barn och gratis motion! Imorgon väntar dop och efterföljande fika. Får se hur jag gör med det.. Fikat alltså!

One thought on “Dag 6

Kommentera

