Dag 5

Dag fem är slut och dag 6 är inledd. Idag har jag haft vilodag från tränande, men har ändå städat huset, gått en 20 min promenad med barnvagnen på ena handen och Stinas cykelstång i den andra:) och såklart plankat!

Vi är precis hemkomna från fruarna Agnvall där vi bjöds på smarrig gulasch! Dessutom lyxade jag till det med 1 1/2 msk glass. Inte ok men jag är alldeles för artig, för att tacka nej! Jag avstod det vita brödet som bjöds till gulaschen och drack vatten så känner mig ändå nöjd med mina val.

Imorn är det nya tag, det väntas en pw i backarna i svärtinge med båda barnen medan Danne springer milen. Sen blir Det lek och bus!

One thought on “Dag 5

Kommentera

