Dag 4

Mycket har hunnits med idag! När dagens träning med sting blev inställd, hoppade jag även morgonpromenaden och lät den bli en eftermiddagspromenad istället.

Vi har också hunnit handla en massa nyttiga saker! Så nu ska jag väl kunna droppa de där kilona som jag vill! Å visst tusan ställde mig på vågen och har tappat ett kilo sedan i söndags! Inte fy skam! Då ska ni veta att den stått hysteriskt still på nuvarande vikt plus det där kilot så jag tror minsann inte att det dissar ett kilo hit eller dit;)

En 1 1/2 h svettig pw med dubbelvagnen i backarna i övre svärtinge avklarades idag, likaså ett 30 min långt spinningpass med två set tabata intervaller och så klart plankfaaan 2 ggr med 3*1 min.

Bra mat, åt alla måltider eller nja, några mellanmål hanns inte med med frukost lunch och middag!

Tänkte köra dag för dag denna vecka. Sen får det nog bli en veckorapport, så jag inte tjatar sönder er:)

2 thoughts on “Dag 4

    • Jag har bestämt mig för att ta tid. Promenaden måste jag ju ta dygnets ljusa timmar, så ibland blundar jag för disken, tvättberget eller den allmänna röran och bara släpper allt och går! Resten gör jag när barnen sover, samtidigt som jag tittat på tv 🙂

Kommentera

