Finaste orden man kan höra om vår familj!

Min vän Sarah har varit här över natten, mysigt men man jag känner lite press då jag alltid vill att alla ska känna sig hemma och trivas, sova gott och vara mätta och känna sig som en i gänget osv.

Ungarna är ju sig själva =) oavsett med alla deras ljud och oljud.. egenheter och underbarheter, dem kan jag inte råda över de tillhör vårt familjeliv eller kaos beroende på vem ni frågar.

Läste nyss ett inlägg som Sarah skrivit nu ikväll om hennes besök här. Kan inte annat än bli alldeles varm i hjärtat när jag läser det.. TACK för dina fantastiska ord, din beskrivning av oss, det är ju inte för intet du är författare =)

”Att komma till Udden är som att komma hem, det är lugnet i stormen, tryggheten bor i väggarna och landar runt en så fort man kommer in, värmen är så påtaglig att den inte går att missa.” ( Sarah´s ord… )

2 thoughts on “Finaste orden man kan höra om vår familj!

  1. Det är bara jag som ska tacka! För att ni finns i mitt liv, även fast det kanske inte var det mest logiska efter hösten. Jag avgudar er och er familj och har alltid gjort och jag är ledsen om det inte framkommit tidigare. Man glömmer så lätt bort att berömma det fina och det man uppskattar hos sina nära och kära, det borde göras oftare och jag ska kämpa vidare med det. Men jag älskar er oavsett, även om jag glömmer att berätta det ibland.

Kommentera

