Grekland

God fortsättning! Hoppas ni alla haft en toppenhelg! För kort för min smak, bästa är när julafton är en onsdag eller måndag;)

Av mina föräldrar fick vi vuxna i år ett resebidrag, till en gemensam semesterresa vi ska göra på försommaren. Målet är Grekland, men nu undrar jag såklart om det är någon som sitter på bra tips?! Vi är behöver ha ett ställe där både barnfamiljen kan trivas och mina partande bröder kan ha kul.

Sitter ni på några bra tips?!

20111226-211428.jpg

20111226-211443.jpg
Stina längtar redan efter att få flyga:)

Jag är lite mer skeptisk.. Men får jobba på det!

4 thoughts on “Grekland

  1. Vad är du skeptisk mot? Kommer gå super, dessutom är det inte många timmar till Grekland, där har jag varit många gånger:)
    Sist med E i Corfu men vi åkte i september och då regnade det mycket!

Kommentera

