Uppkrupen i soffan

Hemkommen från tomten och barnen sover nöjda med Besöket och pulkapremiären, för Stina för säsongen och för Alvin någonsin. Okej han var inte het nöjd men men.. Kolsvart mörker, brant uppför eller tajt i möte med bilar, förutsättningarna kunde varit bättre 🙂 för pulkaåkning!

Danne och jag har precis gjort lite julgodis, varav det ena blev lite knasigt men det går kanske ändå;)

Just nu sitter jag uppkrupen i soffhörnet med en ny bok som jag lånade på jobbet. Vi har nämligen en sån lånehylla i lobbyn för gäster, man lånar en och lämnar en annan direkt eller nån annan gång när det nu blir;) uppskattat av våra gäster och sortimentet byts ut regelbundet av sig självt.

Denna lånade jag hem höromdagen iallafalla.

20111222-223202.jpg
Verkar så här långt som en bok i min smak.

One thought on “Uppkrupen i soffan

  1. Mysigt att sitta och läsa! Jag har inte tid attläsa nåt annat än mina anatomi och fysiologiböcker! Men i sommar skakat nog läsa nån liten bok och njuta!! 😉

Kommentera

