Julstök!

Även om vi inte ska vara här hemma direkt på jul så finns det ändå en del att stå i!

Jag är efterrättsansvarig på juldagen hemma hos mamma, dvs jag får göra det hon bestämmer, inte så kul kan jag tycka jag som gillar att testa nya saker.. Men men!

Jag har också inlett lite julgodisbak, pepparkaksflak, mjölkchokladtryffel med saltlakritssmak är klara! Kvar är nutellapraliner, bountykulor och Mariannetryffel. Eventuellt faller någon bort.. Får se!

Just det knäckebrödet är klart också!
Imorn väntar ett besök hos tomten! Kan man ta pulkan månne tro?!

One thought on “Julstök!

Kommentera

