Julhandling

Imorgon efter dagislämning sticker Alvin och jag till Ica maxi för att handla mat, egentligen en vanlig veckohandling, men känns som att jag inte kommer att vara själv.

Vi firar julafton hos svärföräldrarna, och har fått order om att de ordnar allt. Men jag tänkte ändå bidra med lite hembakt bröd och knäcke. Å kanske lite julgodis:)

Men först kommer mina föräldrar och bröder på julfrukost, så lite stämning och en massa gröt måste ordnas!

Juldagen firar vi hos mamma och pappa. Då står vi sagt för dessert och godis. Mamma har krävt ris à la Malta och knäck, inget av mina favoriter. Så jag frilansar nog lite med nåt men vad är frågan.. Ostkaka eller saffranspannkaka?!

One thought on “Julhandling

Kommentera

