Kvalitetstid

När jag skala potatis förut så blev Alvin helt otroligt ledsen. Han var helt förstörd, inget hjälpte. När sista potatisen var skalad släppte jag matlagningen och satte mig på golvet med honom i knäet. Där satt vi först och trösta sen bara mös vi i säkert en kvart! Han la sig mot min axel, pillade i mitt hår och klappade mig på armen, så jag gjorde detsamma på honom något han uppskattade 🙂

Otroligt mysigt! När han fyllt på
Sitt mammamyskonto kröp han glatt iväg in till Stina och började leka pigg och glad igen.

Älskade unge!

20111215-170848.jpg

Kommentera

