Vackra udden

Staden i all ära, men inget slår en morgonpromenad i soluppgång (tur för mig att den går upp lite senare så här års) här hemma.

20111130-101556.jpg

20111130-101614.jpg

Idag tog vi en slöpromenad dvs vi gick tills Alvin somna sen vände vi. Det blåste helt galet mkt så det var tur att han somna redan vid båtviken. Nu slappar jag i soffan med en kopp gott glöggte. Jag hör hur vinden blåser där ute, men sedan vi bytte fönster i våras slipper jag känna det i nacken när jag sitter i soffan 😉

Kommentera

