Dagens goda gärning

Kvinnan som tanka bilen före mig idag, glömde sin plånbok på taket. Jag blinkade med helljuset flera ggr och tutade som en tok, men ingen reaktion! Till slut efter att jag kastat mig ur min bil och fäktade med armarna stannade hon sin bil iaf, innan hon hann köra ut från macken.

Men ni ska ju inte tro att hon klev ur och fråga vad jag ville. Så jag hojtade till en kille som precis passerade hennes bil och han gav henne plånboken. Tacksam var hon nog iallafall, för hon vinka hysteriskt och log när hon åkte förbi mig i rondellen utanför macken sen:)

One thought on “Dagens goda gärning

Kommentera

