Besök *2

Idag har vi haft mitt kusinbarn och hennes lilla dotter på besök. Vi bjöd på lite lunch och jag och E pratade en massa skit:)

Sen tog jag och barnen bilen upp till Madde och hennes busgrabbar, där bjöd vi på lite fika och en hel massa bus för Stina, Alvin han sov gott i sin vagn på deras farstu så jag fick ännu en gång idag bara njuta och snacka skit 🙂

Eller skit och skit viktiga saker:)

Men jag är stolt över mig själv som kickade igång dagen med en 8 km pw med dubbelvagnen efter frukost.

Alvin provade sin gamla bilbarnstol när nya ägaren Elsa inte satt i den:)

20111128-184337.jpg

20111128-184406.jpg
Helkul hälsar han:)

One thought on “Besök *2

  1. Hej på er! Ja, på BB har jag inte sett till er, men desto mer på Kolmården de somrar jag var där =) Men det kanske kan hända att ni kommer till BB igen nångång………? 😉

Kommentera

