Luftdäck

Vi har alltid haft Luftdäck utom en kort stund då jag fick för mig att jag skulle köra emmaljunga scooter, eller kort och kort nästan ett år..

Men har aldrig haft punktering förrän jag köpte trehjulig vagn! Jag blir tokig snart. Vi har typ punka på nåt j****a däck minst en gång i månaden.

Senast upptäcktes det igår på julmarknaden som tur var så var en pump nära, så jag och barnen kilade dit och pumpade upp det, det höll för Alvin men när Stina ville åka vagnen så pös luften ut snabbt som attan igen och jag fick balansera vagnen på vänster bakdäck och framdäcket tillbaka till bilen 😦

Tur jag har en händig karl men misstänker att det minst behövs köpas en ny slang i värsta fall även däck! Denna gång är det inte dubbelvagnen tack o lov! Utan igår var det uj:n som svek!

2 thoughts on “Luftdäck

  1. Det är nog inte att det att det att ni har trehjuling som gör att ni får punka, jag tror att dt tyvärr är så som du säger att ni måste byta däcken helt, era hjul har ju inte varit nya när ni köpt vagnen! Dessutom sa dom på phil and teds att dom har massor med problem med däcken på vagnen phil vagnarna, speciellt den vi har. Dom har ju tilloch med valt att ta bort dem från sortimentet..byt allt så ska ni få se att det löser sig!

Kommentera

