Slut som artist!

Tempot har sista tiden varit lite väl högt även för mig. Även aktiviteterna har varit lite väl många och kommit lite för ofta.

Jag är en otroligt social människa som mår bra av ett högt tempo med fart och fläkt. Jag brukar vara duktig att varva det med ett par lugna osociala dagar där jag hinner med att bara vara mig.

Det har jag dock inte riktigt hunnit med på sistone och livet har snurrat på lite för fort, så min plan är nu att orka nästa veckas inplanerade saker sen ta en vecka och varva ner lite. Å med varva ner menar jag hålla mig hemma. Inte för den sakens skull ligga på soffan. Men hålla mig hemma, baka, busa med Alvin, pyssla och gå mina promenader såklart.

Önskar er en härlig lördagskväll från en trött och sliten Johanna

One thought on “Slut som artist!

Kommentera

