Godnatt

Nu ska jag strax lägga ifrån mig telefonen och sova! Alldeles för sent men men.. Danne och jag har sett en film, kom till insikt.

Jag behöver åka bort, med Danne! Frågan är bara vart och när och för vilka pengar! Får bli en Best Western natt någonstans för jag har nog en eller två frinätter att plocka ut:)

Älskar mina troll men ibland behöver man vara bara Johanna och Danne inte mamma och pappa. När Stina var liten var jag/ vi duktigare på att vara bara Johanna och Danne. Efter Alvin kom har det av naturliga skäl blivit färre tillfällen. Men det kommer väl;) när
De är ute och ränner om helgerna! Usch nej, låt det hända innan dess, för ränna om helgerna får de göra först när de är 25 minst 😉

One thought on “Godnatt

Kommentera

