Små- och stor-förvaring

Ursäkta frånvaron! Jag fastande i röran i Stinas rum! Sortera, kasta och lämna vidare till lillebror!

Återkommer när jag letat mig ut! Jag har kommit till viss insikt iallafall ”små barn stor-förvaring, större barn små-förvaring” Ikea måste få sig ett besök och ovanstående behöver inhandlas!

Det absolut mest positiva med att röja i barnens rum regelbundet är inte bara att det blir ordning utan även att glömda leksaker kommer fram, såsom dessa kompisar vilka Stina fick hennes första jul, då underhöll vi henne med dem i bilen. Nu underhållet hon oss med dem genom att hitta på små berättelser med dem.

20111124-183827.jpg

2 thoughts on “Små- och stor-förvaring

  1. Jag hittade bra förvaring på Ö&b faktiskt! Billiga och bra små korgar i plast till Leahs småsaker som Lova inte får komma åt! Dom hade även bra små lådor med lock till pärlor och annat mini smått, bara ett tips:) lr du kanskr tänker finare förvaring:)

Kommentera

