Morgon humör

Måndag morgon, mitt morgonhumör är riktigt uselt numera verkar det som. Jag har tidigare ansett mig vara en människa som är trevlig och har ett bra humör redan tidigt på morgonen.

Stina har nån hang up på sin jäkla filt, den ska vikas si och vikas så, det blir ett himla liv om den viks på fel sätt. Å detta upprepar sig 1100 ggr om dagen! Eller nej hela dygnet runt!

Jag vaknade av en ficklampa uppkörd i ansiktet vid 6 och Stina med filten… Mamma den är vikt feeeeeel!! Sen höll det i sig ända till hon väckte sin lillebror och mamman explodera!

Kan väl rent spontant känna är det så konstigt om morgon humöret är i botten!

Nåja bara att bita ihop, någon sa till mig för nåt år sedan att det är barnens jobb att vara trotsiga och precis så som de är i varje period av livet! Men en sak är säker, den där filten ska konfiskeras! Får hmm stoppa den i tvätten eller nåt!

2 thoughts on “Morgon humör

  1. Hahaha, Leah har ovkså något problem med en filt, den ska ligga på ett speciellt sätt på henne i vagnen lr bilen och jag håller på att bli tokig. Det slutar oftast med att jag under färden tar bort den helt!!

Kommentera

