Höstglöd

Fötterna högt! Barnen är utfodrade men varsin lunch och nu sitter vi i soffa. Och vilar lite. Stina kikar på Karlsson på taket, jag njuter av en god kopp te, höstglöd heter det, passar perfekt en dag som denna. eller ja njuter och njuter kastar i mig medan lillebror far omkring i knäet på mig:)

20111117-131130.jpg

Kan inte låta bli att njuta lite extra av att hela staden inte är täckt av snö! Det innebär att jag fortfarande kan gå våra vanliga rundor. För två Av dem går inte att gå med barnvagn när snön kommer och om det kommer mycket snö går den ena oftast inte att gå alls. Även om jag längtar efter att se Stinas och hundarna lycka över snön!!

One thought on “Höstglöd

Kommentera

