Skjort-byxor

Jag och barnen duschade nu ikväll och jag hoppade i mina mysiga pyjamasbyxor och tillhörande tröja som jag fick av svärmor i julklapp förra året.

20111115-185651.jpg

Då var jag höggravid och ett par kg tyngre så jag råkade spräcka dem, men nu är de lagade och passar bättre 😉

Stinas kommentar när jag kom ut från sovrummet i dem var: men mamma varför har du skjort-byxor för?

Hon såg riktigt fundersam ut:) inte lätt att vara liten!

Alvin och passade på att pyjamasmysa lite innan han gick och la sig.

20111115-185925.jpg

20111115-185932.jpg

Nu ligger båda barnen i sina sängar och jag ska krypa upp i soffan med en kopp te och nya hm katalogen!

One thought on “Skjort-byxor

Kommentera

