Dagens outfit

När Stina var liten tjej tog jag ofta en dagens outfit bild på henne i hörnet av soffan!

Nu 3 1/2 år gammal är det fortfarande lika kul att köpa kläder åt henne, oftast gillar hon läget när jag lägger fram kläder just nu, ibland blir det ramaskri dock inte så att det går att lösa men jag kan tänka mig hur min mamma hade det när jag var liten!

Idag skulle jag ta en bild och skicka till
Mormor vilket var lättare sagt än gjort så här har ni en dagens med Stina 🙂

20111103-102816.jpg
Klänning från Rabalder, leggings från Zara, strumpor från hm och kära filten från Ikea 🙂

Så kan det gå när man försöker fota en 3 1/2 åring:)

2 thoughts on “Dagens outfit

  1. Vilken rolig idé! Jag följer en modeblogg där dagens (kläder) presenteras :). Jag har turen att mina två fortfarande inte har några problem med att ta på sig det som jag tar fram. Jag undrar hur länge det håller i sig 🙂 Kram kram

Kommentera

