Barnprogram

Godmorgon,
På vardagsmornarna på Bolibompa är det varje dag en tävling i klädpåtagning! Tack säger jag, då det underlättar min vardag tillsammans med 3 1/2 åriga Stina som rätt ofta sjunker in i barnprogrammen och är totalt döv!

Att klä på sig samtidigt är en låååång historia, men inte när man tävlar mot programledaren!

Idag såg Stina på tv medan jag fortfarande ligger kvar i sovrummet, men helt plötsligt kommer Stina inrusande och säger; mamma kom fort, han hinner före!

Tar en mikrosekund innan jag fattar! Flyger upp ur sängen in i Stinas rum rafsar ihop kläder och hon kan delta i tävlingen med vinst såklart!

Å vinst för mig som slipper tjata på Stina kläderna 🙂

3 thoughts on “Barnprogram

Kommentera

