Då kör vi igen!

Ännu en ny vecka! Vi kör soft måndag här hemma, uppskattar och njuter av det så länge det varar! Börjar känna lite panik inför att börja jobba igen! Trivs med mina troll här hemma! Det är en lyx att kunna vara mammaledig och jag känner mig inte klar med det jobbet ännu! Men det kan ju hinna svänga!

Just nu brinner det en brasa i kaminen, tvättmaskinen surrar, Alvin sover i vagnen, Stina det på bullerbyn och jag fortsätter i min Mama tidning 🙂

Njut! Är dagens tips från mig!

2 thoughts on “Då kör vi igen!

Kommentera

