Migrän!

Tror jag fått en lite förklaring till varför jag känt mig risig ett par dagar. Igår fick jag huvudvärken från helvetet, den kom smygande under dagen för att vid 20 tiden slå till ordentligt:(

Jag har aldrig varit med om något liknande, misstänker att det var migrän men kan man få det bara sådär!?

Efter att ha läst på lite så låter det som migrän. Hoppas vad det än vad håller sig borta! Stina sov hos mormor inatt så Alvin och jag kunde ta sovmorgon utan att behöva åka in till stan och lämna på dagis! Vardagslyx!

Men nu saknar jag min sötnos så det ska bli kul att hämta henne på dagis!

20111020-130508.jpg
Bild från igår, när vi var i Linköping och klippte oss med mamma/mormor

One thought on “Migrän!

  1. Fina ni! Och fina Alvin som är så söt! Häftigt att han o vilmer snart faktiskt kan leka ihop på ett helt annat sätt!!

Kommentera

