Mysdag

Dagen började med en rejält stressig morgon då jag fick väcka båda barnen och gjorde det lite sent… Mitt fel!

Kom till dagis 30 min för sent nästan, nåja, vi kom ju dit iaf! Sen körde jag och Anna en promenad med våra smågrabbar! Jag upptäckte att jag har punka på ett däck på Uj:n med! Grr! Vad fasen är det för fel! Pumpa så jag klarade dagen!

Fortsatte med lite mysigt babysim där Alvin fick dyka för första gången! Var väl inget hälsar han!

Eftermiddagen tillbringade vi med en god vän på stan för en gång skull, men vi gick inte i affärer utan vi satt länge och väl på ett lunchställe och åt en varsin smarrig sallad! Sen förflyttade vi oss till ett fik och tog efterrätt! Å bara pratade, Alvin sov mestadels sen satt han med och snackade lite 🙂

20111018-212238.jpg

20111018-212255.jpg

Det var riktigt härligt att bara sitta o fika länge och väl pimpla te och isvatten med hallon och apelsin i! Mer sånt!

2 thoughts on “Mysdag

Kommentera

