Skåpshäng

Idag var vi på babysim igen. Alvin älskar det! Vi gjorde lite avslappningsövningar med lugn musik, underbart sa Alvin som är en riktig myskille!

De målade om damernas omklädningsrum idag så vi fick byta om i ett korridorliknande omklädningsrum, vilket gjorde att man inte kunde ha barnen på golvet för alla som skulle in eller ut fick då kliva över honom. Dessutom var golvet riktigt blött:( men jag var lite fiffig och parkerade Alvin i mitt skåp medan jag klädde på mig, han var helnöjd!

20111011-184431.jpg

Han lyckades dock ramla ner från en bänk när vi klädde av oss, tack o lov landa han mjukt i väskan på alla handdukar och jag satt där på huk men rotade runt i väskan och missade att han lutat sig fram! 😦 han slog sig inte men blev rädd såklart! Så vad är då oddsen för att han glider ur vår dubbelsäng sen på em! Höga kan jag tala om! Men även då hade han tur och landa i biabädden;) ålen Alvin Ring är nu under högre koll på höga höjder!

One thought on “Skåpshäng

  1. Javisst, det blir ett litet kryphål! Fast tillräckligt stort för att vi ska kunna krypa in och hämta honom om han vägrar komma ut, hahaha.

    Usch vad läskigt att han ramlat, men bra att det slutade så bra båda gångerna:) Elliot höll på att stupa med huvudet före från soffan igår, men vi hann fånga upp honom i sista sekund!

Kommentera

