Med fart och fläng

Har vi tagit oss fram till fredagsmys:) vi inledde dagen med frukost hos mamma och pappa, ja efter att båda barnen levt rövare hela natten! Stina brottas med mardrömmar och Alvin med tandsprickning tror jag!

Sedan fortsatte vi mot öppna förskolan en sväng, konstaterade att det inte var som förr och att vi nog har roligare i en park jag och barnen:) så efter sångstunden mötte vi upp en barnledig Angelica och hjälpte henne med diverse shopping. Stina la sig så sött på en bänk inne vid HM’s provrum så jag kunde inte låta bli att knäppa ett kort med ajfånen, min söta unge! En riktig liten modell!

20111007-162146.jpg

Nu har vi varvat ner lite hemma innan vi ska bege oss mot mina föräldrar igen , denna gång för middag, fredagsmys, fotbollsmatchen och lite härligt bad i ute jacuzzin!

Önskar er alla en underbar helg!

Kommentera

