Prov vandrar

Vi är ute och provar på att vandra hela familjen!

20111001-132129.jpg

Jag bär matsäcksryggan och Danne bär Alvin i bärryggan, en rygga som jag och mina bröder åkt i när vi var små och självklart även Stina när hon var liten:)

Stina får gå likaså hundarna. Rundan vi har gått är olika kuperad utmed hela slingan, ca 3 km, stundtals en stig, ibland lite offroad och ibland en bredare liten skogsväg uppför och nerför! Vissa stunder var tyngre och Stina tyckte att vi skulle stanna och vila, men vi tuffade på i lugn takt tills vi kom fram till ett bra fikaställe!

20111001-132227.jpg

3 1/2 år gammal och jag är imponerad av vår goa dotter och ännu mer sugen på en vandringssemester med vår lilla familj, där planen är att gå dagsturer.

20111001-132343.jpg

Alvin han sover middag i mitt knä här där jag sitter utmed strandkanten! Han tyckte verkligen om att åka i ryggan, han såg bra och kunde spana in allt!

20111001-132453.jpg

20111001-132547.jpg

20111001-132617.jpg

Livet kunde helt klart vara sämre! Jag njuter av nuet och försöker fånga allt i minnet! Allt medan liten sover, sting har somnat här brevid mej, Viggo skrotar omkring och Stina och Danne bygger Barkbåtar ❤

Kommentera

