Tack bästa mormorn

Igår var min Mamma ledig så vi år både lunch och middag där! Så härligt att slippa laga mat ibland och bara bli serverad! Nåja jag slängde ihop en äppelpaj där hemma som efterrätt, en skånsk äpplepaj, riktigt gott!

Mätt som bara den var jag hela kvällen efter att ha fått kokt fisk med ägg och persiljesås till lunch, ja lite kålpudding gick ner också! Till middag fick vi raggmunk med fläsk! Mums!!!

Mamma hade ringt på fm o frågat om Stina ville sova över och därmed cykla med mormor till dagis på morgonen! Vilket innebär att morfar/pappa förpassas till gästrummet så Stina kan sova i hans säng bredvid mormor/ mamma Det ville hon ju såklart, man får se det lilla positiva med att de är evakuerade till stan! Därmed slapp jag och Alvin skjutsa Stina till dagis nu på morgonen:)

Idag väntar möte med kommunen om vår dagissituation! Hoppas att vi får fram och igenom våra klagomål och önskemål! Min pappa ska vara barnvakt ikväll så att vi båda kan gå på
Mötet!

Men först långpromenad och veckohandling!

One thought on “Tack bästa mormorn

Kommentera

