Babysim

I tre år har vi gått på babysim med Stina under ledning av Catarina och för korpen på gamla lasarettet! Det var med sorg i hjärtat som vi insåg att det inte skulle bli möjligt att gå för henne med Alvin. Tänkte strunta i att simma med honom men så ville svägerskan gå med hans kusin så då hängde vi på.

Första gången var i tisdags och med rådande dagissituation så blev förmiddagen lite vila västern för alvin som inte sov nåt på hela fm! Vilket resultera i att min älskade unge däcka i bassängen, vilande mot min axel!

Sen vakna han till lite på slutet men somna gott i min famn, på
Golvet och i svägerskans famn efter simmet!

20110922-205621.jpg

Innan simmet bjöds jag på frukost på Lindahls av Marika, en macka som jag drömmer om ännu 🙂

20110922-205723.jpg

Alvin spexa där inne i fiket för alla andra 🙂 min Goa prins!

20110922-205846.jpg

20110922-205903.jpg

På tisdag är det dags igen! Dagen lör dock bli lika galen för Alvin då det är så tajt emellan dagislämning och sim start! Men lutar åt en promenad där emellan i stan och då kan ju lillbus sova!

Kommentera

