Kusinträff

I dubbel bemärkelse 🙂 för i lördags hade jag och danne ordnat och bjudit in kusinerna på hans mammas sida på lite middag, extra kul var att hans kusin Petter som vanligtvis bor i Florida kunde vara med. Men på samma gång hade ju barnen kusinträff här hemma 🙂 för deras kusin Liam var ju här å än så länge är han the one and only!

Kusinerna Olsson/Samuelsson tog 1993 ett kusinfoto hos fotograf, så vi kunde ju inte vara sämre än att vi förnyade detta kort såklart med samma ”uppställning”

-93

20110912-074134.jpg

-11

20110912-074213.jpg

Vi hade innan bestämt så att syskonen Mikaela och Robin stod för förrätten Karolina och Jocke stod för efterrätt och Mattias, Marika, Danne och jag ordnade varmrätt och Petter fick njuta av att bara vara gäst:)

Vi hade en mysig kväll med mycket skratt och jag blev riktigt sugen på att ordna en kusinträff för mina kusiner på pappas sida men vi blir många ca 40 st med allas familjer så det kräver lite mer planering:)

2 thoughts on “Kusinträff

  1. Hej!
    Tack för din kommentar på min blogg och tack för välkomnandet ut till Svärtinge udde. Kul att det visar sig att det finns personer i samma ålder i området. Bor ni ute på ”udden” med, eller inne i Svärtinge?

    Mvh Linnea

Kommentera

