Ny konst

Barnen och jag har varit själva hela eftermiddagen, nu sover de gott i sina sängar 🙂 dagen blir sjukt lång när man är själv! Lider med dig Malin!!! Du är grym som orkar vecka ut och vecka in!

Hursomhelst! Barnen och jag roade oss med att skapa lite ny konst till köksväggen!

Jag målade Stinas hand och fot och Stina målade Alvins hand och fot medan jag höll hans andra hand och fot borta, han är som en apunge;)

20110825-192647.jpg

Sen lät jag dem trycka sina händer och fötter på lite olika papper, ja Alvin med min hjälp såklart. Här är två av resultaten, inramade och uppsatta på köksväggen. Kan verkligen rekommendera er att göra något sånt här, vi skratta så vi kikna särskilt när Stina skulle måla min fot eftersom jag är galet kittlig:)

20110825-193105.jpg

Kommentera

