Myggbiten!

Alvin grät till ett par gånger för några kvällar sen men lugnade sig själv, jag var ute och sprang men danne hade hört honom! På morgonen när han vakna och jag tog upp honom såg jag att han hade 5-6 st gigantiska röda bett i hela ansiktet.. myggbett förmodligen då de är galet ettriga just nu. Efter att ha sovit middag i förrgår så hade han bett på benen (han sov inne i vagnen) likadant då an vakna men somna om..

Å i förrgår fick han även ett rejält bett på tummen varpå hela handen och tummen svullna upp! Akta er för myggen säger jag bara! Själv har jag några stora blaffor på benen efter gårdagens träning med hundarna!

Kommentera

