Bra flyt!

Känns som att Danne och jag har bra flyt i träningen nu. Danne har ju sedan alvin föddes i februari sprungit regelbundet men vissa veckor mer och andra mindre såklart! Det har dock inte känts som att jag varken haft tid eller kunna ta mig tid till att ta tag i träningen.

Men sedan två veckor tillbaka så körde vi först varannan dag, vilket jag inte gillade då vi aldrig fick en hel kväll tillsammans eller så. Denna vecka har vi istället sprungit varannan dag fast samma dag, jag först direkt efter stt barnen lagt sig kl 19, eftersom jag är lite mörkrädd 😉 sen Danne å när Danne är borta kör jag golvträning i form av 3*1 min vanlig planka sedan 3*1 min sido plankor *2 såklart på varje sida!

Jag springer bara 3,2 km än så länge och det är otroligt tufft fortfarande så innan det känns bättre kommer jag inte att utöka sträckan 🙂

Hurtiga sambon han sprang 1,4 mil häromdagen, en bra runda men satsar nog på att gå den istället 🙂

Men nu är det fredag och sen lördag med bröllop så nu är det löpfritt till söndag tror jag, ev blir det nåt golvpass idag och såklart en promenad!

20110819-082812.jpg

Jag rätt död för nån vecka sen! 🙂 den bjuder jag på!

Kommentera

